CulturaPolítica

Ximo Puig destaca l'»autenticitat» de la Setmana Santa Marinera de València

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha destacat l'»autenticitat» de la «enorme manifestació popular i religiosa» que suposa la Setmana Santa Marinera de València.

Així s’ha expressat durant la visita a diverses confraries del barri del Cabanyal- Canyamelar, on ha advocat per promocionar aquesta autenticitat com una «fita de referència cultural i turística».

El cap del Consell, que ha recordat la importància de la Setmana Santa per als barris marítims, ha visitat les confraries del Santíssim Crist de la Palma i dels Granaders de la Verge dels Dolors Coronada, així com la de Jesús de Medinaceli.

A més, el president ha agraït a l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències i al conjunt de serveis d’emergències el seu treball per a preparar-se davant «qualsevol eventualitat» que puga sorgir per la previsió de pluges en el transcurs de les festes.

 

 

 

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint