Ximo Puig destaca els 500 milions d’euros d’inversió previstos per al corredor mediterrani a la Comunitat en el projecte de Pressupostos de Govern
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha destacat els 500 milions d’euros d’inversió previstos per al corredor mediterrani a la Comunitat Valenciana en el projecte de Pressupostos de Govern per 2021 i ha afirmat que “és hora d’aprofitar l’oportunitat dels fons europeus “per“ d’una vegada per totes “acabar“ no només en l’espai espanyol sinó en el conjunt europeu “.
Per al màxim responsable de l’Executiu autonòmic, que ha assistit aquest dijous a l’acte empresarial pel corredor mediterrani ‘Accelerar el corredor. Activa tot un país ‘, aquesta infraestructura és “el nervi fonamental“ per al progrés d’Espanya, “no només per al de la Comunitat Valenciana i el de la resta de regions de la Mediterrània“.
El corredor mediterrani “és l’alternativa per dimensionar adequadament el sud d’Europa i per poder connectar-lo directament amb el centre de el continent“, ha conclòs Puig.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana