Política

Ximo Puig convoca la Mesa de Diàleg Social per iniciar el procés de reactivació de l’economia de la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat aquest dimarts la convocatòria de la Mesa de Diàleg Social per a la setmana que ve per tal d’iniciar els treballs per a la reactivació de l’economia de la Comunitat Valenciana.

Així, el cap de l’Executiu valencià, que s’ha reunit amb el president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, Salvador Navarro, i els secretaris generals de CCOO-PV, Arturo León, i d’UGT-PV, Ismael Sáez, ha recordat que “és el moment de l’acord” i de “mirar a el futur junts”.

En aquest sentit, el màxim responsable de el Consell ha destacat que els agents socials i econòmics -sindicats i empresaris- han de tenir “un paper fonamental” tant per afrontar la conjuntura actual com per abordar la situació amb una “visió estructural”.

El president ha explicat que a partir d’el dilluns, i després de la reunió de la Taula General de l’Diàleg Social, s’iniciarà “un procés de treball intens en totes les àrees per aconseguir un acord social i polític que faci a la Comunitat Valenciana més forta i preparada per al futur “

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint