Ximo Puig coincideix amb els presidents de les diputacions a unir esforços davant l’emergència del coronavirus
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha coincidit amb els presidents de les diputacions de València, Alacant i Castelló en la necessitat d’unir esforços i treballar amb la màxima coordinació per fer front a la situació generada per la pandèmia de l’coronavirus.
Ximo Puig ha mantingut aquest dimecres al Palau de la Generalitat reunions per videoconferència amb els responsables de les corporacions provincials de València, Toni Gaspar, Alacant, Carlos Mazón, i Castelló, Josep Martí, per abordar la crisi provocada per l’expansió de la malaltia COVID-19.
El president ha destacat la importància de “treballar junts” de manera coordinada per afrontar aquest escenari “amb la total col·laboració entre institucions” i ha valorat en aquest sentit la disposició dels responsables de les diputacions a posar tots els recursos al seu abast per a això .
Puig ha subratllat que l’objectiu principal que ha de guiar l’actuació de les administracions davant aquesta emergència és, més enllà de colors polítics, “la solució dels problemes a què s’enfronta la ciutadania”.
Informació i Foto: Diputació de Castelló