Política

Ximo Puig assisteix a una reunió sobre el futur Centre d’Investigació de l’Envelliment d’Alacant

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha mantingut, juntament amb la consellera d’Innovació, Universitat, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, una reunió al Palau de la Generalitat sobre el Centre d’Envelliment que s’instal·larà a la ciutat d’Alacant .

A la reunió han estat presents la directora científica de el Centre Nacional d’Investigacions Oncològiques, María Blasco; la doctora en Intel·ligència Artificial pel MIT, Núria Oliver, i la doctora en Bioquímica i Biologia Molecular, Ángela Nieto.

El Centre d’Investigació de l’Envelliment, impulsat pel Consell i que compta amb el suport de el Ministeri de Ciència i Innovació, es planteja amb voluntat d’esdevenir un centre de referència nacional en aquesta àrea.

L’organisme, que tindrà la seva seu a Alacant, té la pretensió de ser un laboratori d’investigació que centralitzi tota la investigació interdisciplinària realitzada a Espanya en la matèria, amb l’objecte de millorar les condicions de vida davant l’augment de la longevitat.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint