CulturaPolítica

Ximo Puig assisteix a la presentació del llibre ‘Desprivatizar els partits’

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assistit aquest dijous a la presentació del llibre ‘Desprivatizar els partits, de Joan Navarro i José Antonio Gómez.

En la seva intervenció en la presentació, que ha tingut lloc a La Fàbrica de Gel, el president ha apostat per «enfortir les institucions a través de la democràcia« i ha destacat la necessitat de «oxigenar« el sistema de partits que, ha recordat, és «l’element fonamental de la democràcia«.

«Cal reforçar el paper dels partits a través de més democràcia, de fer-los més atractius per fomentar que hi hagi més participació«, ha manifestat Puig.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint