Ximo Puig assisteix a la presentació del llibre ‘Desprivatizar els partits’
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assistit aquest dijous a la presentació del llibre ‘Desprivatizar els partits‘, de Joan Navarro i José Antonio Gómez.
En la seva intervenció en la presentació, que ha tingut lloc a La Fàbrica de Gel, el president ha apostat per «enfortir les institucions a través de la democràcia« i ha destacat la necessitat de «oxigenar« el sistema de partits que, ha recordat, és «l’element fonamental de la democràcia«.
«Cal reforçar el paper dels partits a través de més democràcia, de fer-los més atractius per fomentar que hi hagi més participació«, ha manifestat Puig.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana