Ximo Puig analitza amb persones expertes en economia les mesures per a la reactivació econòmica davant la pandèmia de COVID-19
Hi han participat presencialment a la trobada, celebrada al Palau, el director d’investigació de l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques i catedràtic de Fonaments de l’Anàlisi Econòmica de la Universitat de València, Francisco Pérez; el catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat de València i president de l’Autoritat Portuària de València, Aurelio Martínez, així com el director de l’Àrea Financera i Digitalització de la Fundació de les Caixes d’Estalvis (Funcas) i catedràtic d’Economia i Finances de la Bangor University, Santiago Carbó.
Altres persones que han assistit telemàticament a la reunió són la catedràtica de Fonaments de l’Anàlisi Econòmica de la Universitat d’Alacant i Premi Rei Jaume I d’Economia 2017 Carmen Herrero; el responsable d’Anàlisi Econòmica de BBVA Research i catedràtic de Fonaments de l’Anàlisi Econòmica de la Universitat de València, Rafael Domenech, i el catedràtic de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona Antón Costas.