DestacatPolítica

Ximo Puig afirma que el feminisme és «la revolució del segle XXI» i que «en les dones resideix l’esperança perquè no es torni enrere»

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat que el moviment feminista és «la revolució de segle XXI» i ha advertit que «en les dones resideix la nostra esperança perquè no es torni enrere».

Així s’ha expressat en la clausura el congrés ‘Dones inspiradores’, organitzat per UGT-PV a Alacant, en què ha reivindicat les històries de superació, compromís i resistència, tant de les dones conegudes al llarg de la història com d’aquelles dones anònimes «que formen part del moviment silenciós que ha fet avançar la igualtat».

Per això, el cap del Consell ha donat suport a les mobilitzacions del 8 de març «perquè, d’una vegada, es respecti la dignitat de les dones» ja que, com ha assenyalat, «si no hi ha igualtat no hi ha democràcia en plenitud».

En aquest sentit, ha cridat a «combatre els missatges anacrònics» de part de l’espectre polític, alhora que ha lamentat que la violència de gènere sigui «el principal problema que té Espanya en aquests moments».

En l’acte, que ha organitzat el sindicat UGT, el president també ha destacat «el paper d’acció política» que porten a terme els sindicats ja que, segons ha recordat, «els grans avenços relacionats amb la igualtat han anat sempre de la mà del sindicalisme de classe «.

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint