Municipis

Vicent Flich, el regidor que va marcar un abans i un després a la projecció exterior de Nules

Avui Nules plora la pèrdua de Vicente Flich, un home valent, constant, perseverant i lluitador fins al final. Perquè aquests últims mesos la vida li va reservar durs moments amb la mort de la seva filla Maria José després d’una llarga malaltia, i fa pocs dies la del seu germà bessó Pepe.

Durant 8 anys va representar els nulencs a l’Ajuntament: primer, com a regidor de Cultura, entre 1991 i 1995, sent l’artífex de l’agermanament amb el municipi francès de Nyons, i després com a tinent alcalde i regidor de Seguretat i Personal. També va voler tancar la candidatura del 2007 que va tornar a conquerir l’alcaldia per al PP amb Mario García.

Home profundament familiar, va viure sempre envoltat dels seus: la seva dona Pilar, els seus fills Maria José i Vicente, i els seus set néts, dels quals n’estava orgullosíssim i als que portava a l’escola als matins sempre que podia.

Avui, la seva família del Partit Popular de Nules estem de dol i profundament afligits per la seva pèrdua.

Nules plora un gran home que va lluitar fins al final contra la malaltia i una bona persona que no es va cansar mai d’ajudar els altres.

Serveixin aquestes línies com a homenatge i com una mostra més de gratitud per tot el que ens has donat.

Gràcies amic.

Descansa en pau. Mai no t’oblidarem!

El Partit Popular de Nules

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint