Política

Ventura: «El bipartit de les persones segueix sense esmenar les deficiències en els centres de menors i geriàtrics de la província de Castelló»

La portaveu de Ciutadans (Cs) per la província de Castelló, Merche Ventura, ha lamentat que «el bipartit de ‘les persones’ segueixi sense esmenar les deficiències en els centres de menors i geriàtrics competència de la Generalitat a la província». En aquest sentit, Ventura ha criticat que «el Pacte del Botànic estigui esgotant la legislatura sense complir ni una de les seves promeses electorals, ja que continuen havent mancances en la sanitat pública castellonenca, segueixen els barracons a la província i les llistes de Dependència estan a nivells estratosfèrics «.

La portaveu ha apuntat que «segons publiquen els mitjans, només s’ha cobert un 25 per cent de les places en els centres de Recepció de menors Verge del Lledó o la Plana Alta, ia les residències de majors tant de la capital com de Borriana «. «Aquesta incompetència repercuteix en una sobrecàrrega de treball per a les plantilles que ja de per si, després d’anys de retallades, estan molt minvades», ha valorat la també diputada autonòmica. En aquesta línia, Ventura ha recriminat al Consell que «anunciés molts canvis, però tres anys després la realitat segueix sent el millor barem per comprovar l’escassa capacitat de gestió del bipartit».

 

 

Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint