Esports

Valencia Basket Femení torna a la Fonteta rebent a Embutidos Pajariel Bembibre

Valencia Basket torna a casa després de dos partits seguits a domicili per a rebre a Embutidos Pajariel Bembibre en la J6 de la Lliga Femenina Endesa (dimecres 21, 20:30h, Fonteta, La Ocho TV). L’equip taronja buscarà continuar mantenint el seu imbatibilidad davant d’un rival que fins a la data només ha guanyat un partit.

 

Rubén Burgos analitza el partit

El tècnic explica que “mai han sigut senzills per a nosaltres els partits amb Bembibre, siguen a casa o en la seua pista, i esperem un partit dur. És cert que Bembibre es troba en la part baixa de la taula però amb continuïtat del cos tècnic. Sempre han plantejat partits molt tancats defensivament, trobant les seues anotadores. Enguany tenen una bona anotació exterior amb Higgs i interior amb Sara Rhine. No esperem un partit senzill. Hem d’imposar-nos, imposar el nostre ritme i més a casa on tenim ganes ja de jugar en la Fonteta amb els nostres aficionats i mostrar la nostra millor versió”.

 

Única baixa, María Pina

Valencia Basket manté les 11 jugadores que van participar en el partit de Cadí La Seu. María Pina continua en el procés de recuperació de la seua lesió en el lligament del seu genoll esquerra que va patir davant de Quesos el Pastor al desembre de la passada temporada, per la qual cosa per a este enfrontament encara no està disponible.

 

El rival: Embutidos Pajariel Bembibre

El conjunt lleonés arriba després de dos derrotes consecutives i amb només una victòria en les cinc jornades que porta la temporada. En eixa única victòria enfront d’un acabat d’ascendir Spar Gran Canaria les jugadores més destacades van ser l’escorta Higgs (22 punts i 26 de valoració), la aler Givens (18 punts i 18 de valoració) i la interior Rhine (16 punts i 17 de valoració).

 

La revolució de plantilla d’Embutidos Pajariel Bembibre per a esta temporada ha sigut total. Cap jugadora de la 2019-20 continua en esta campanya 2020-21. L’equip de Vázquez s’ha reforçat amb un equilibri de jugadores nacionals i estrangeres. D’elles les més destacades estan sent les anteriorment mencionades Higgs, Givens i Rhine. Només mantenen el cos tècnic.

 

Precedents: Ple de victòries amb igualtat

Valencia Basket ha eixit vencedor dels tres enfrontaments que han tingut ambdós equips en les dos passades temporades en Liga Femenina. Això sí, dos d’ells amb molta igualtat. Precisament l’últim partit en la J10 de la temporada 2019-20 es va saldar amb un 56-53 en la Fonteta. El partit de volta no es va arribar a celebrar a causa de la situació sanitària.

 

Setmana de doble jornada

El de demà serà el primer partit de lliga de dos que jugarà el conjunt taronja esta setmana. El segon serà dissabte que ve a Girona. El repte per a València Basket serà mantindre la seua condició d’invicte al final d’esta setmana i aconseguir la seua primera victòria enfront del conjunt català.

 

Segueix el partit en…

TV    
La Ocho TV   http://www.laocho.tv/
Radio Dial Internet
Radio Esport 91.4 FM https://bit.ly/2VqKH4p
CV Radio 94.5 FM https://bit.ly/3mHNRzs
À Punt Radio 102.2 FM https://bit.ly/3k6E3Na
Intereconomía Radio 107.1 FM https://bit.ly/31rEScv

 

Plantillas

 

PLANTILLA VALENCIA BASKET
Nombre Nacimiento Posición Alt.
4 Anna Gómez España Base 1.78
5 Cristina Ouviña España Base 1.75
6 Lorena Segura España Escolta 1.80
8 Rebecca Allen Australia Escolta-Alero 1.88
9 Queralt Casas España Escolta 1.77
10 Leticia Romero España Base-Escolta 1.72
12 Laura Juskaite Lituania Alero 1.86
14 Raquel Carrera España Pívot 1.88
15 Laura Gil España Pívot 1.91
18 Celeste Trahan-Davis EEUU Ala-Pívot 1.85
21 Marie Gülich Alemania Pívot 1.95
  Baja      
17 María Pina España Alero 1.89
Rubén Burgos Entrenador

 

 

PLANTILLA EMBUTIDOS PAJARIEL BEMBIBRE
Nombre Nacimiento Posición Alt.
1 Sara Rokkanen Finlandia Alero 1.78
4 Dee Givens EEUU Alero 1.85
7 Ana Palma España Alero 1.85
9 Laura Méndez España Base 1.75
10 Lashann Higgs Bahamas Escolta 1.75
11 Batouly Camara Guinea Pívot 1.88
12 Conchi Mongomo España Escolta 1.75
13 Marianne Kalin Finlandia Ala-Pívot 1.87
21 Montserrat Brotons España Pívot 1.93
50 Sara Rhine EEUU Ala-Pívot 1.87
77 Monika Naczk Polonia Base 1.70
  Pepe Vázquez   Entrenador  

 

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint