Valencia Basket afronta l’últim partit de pretemporada abans de l’inici de la competició oficial davant del Cadí La Seu
Valencia Basket afronta l’últim partit de pretemporada abans de l’inici de la competició oficial davant del Cadí La Seu de Liga DIA (diumenge 22, 12:30 hores, Mollerussa). El conjunt taronja porta en el seu caseller un ple amb tres victòries i busca acabar de la millor manera possible.
Rubén Burgos analitza l’evolució de l’equip
Després dels tres primers enfrontaments de pretemporada, el tècnic assegura que “anem avançant i cada vegada els entrenadors anem volent veure coses diferents i anar provant més aspectes del joc tant a nivell tàctic com individual”. A més, la idea de “transformar eixe roster de jugadores en un equip, cada vegada ho anem veient un poquet més”.
Respecte al rival, admet que “l’exigència va pujant i segurament La Seu ens va a posar un llistó molt alt a nivell competitiu. És un equip que treballa fort i comença molt dur la pretemporada i enguany mantenen gran part del bloc en una temporada també històrica per a ells. Serà el seu primer any a Europa. Van jugar semifinals de la Lliga i segurament serà un partit ja molt atractiu entre dos equips que l’any passat ja van oferir un espectacle en lliga regular”.
El rival: Cadí La Seu
Esta serà la quarta prova de pretemporada per al conjunt català. L’equip dirigit per Bernat Canut es va estrenar amb victòria davant del Tolouse Metropole (63-71) però va caure en els seus dos duels posteriors. El Spar Citylift Girona es va portar la final de la Lliga Catalana davant de La Seu (46-66), que ara arriba a este partit després d’una altra derrota enfront del Mann Filter Casablanca en un partit molt ajustat (77-76). En les seues files es troba l’extaronja Tinara Moore, que va tindre un paper destacat en l’últim partit de l’equip català amb 22 punts.
Ple de victòries en pretemporada (3-0)
L’equip de Rubén Burgos arriba sense conéixer la derrota a este últim partit de preparació. Triomfs davant del Tarbes (67-66) i el RPK Araski (43-68) a domicili i enfront de Movistar Estudiantes (96-42) en L’Alqueria del Basket davant d’al voltant de 300 aficionats. Valencia Basket buscarà arredonir eixe número derrotant Cadí La Seu abans d’afrontar el primer partit de Liga DIA una setmana després.
La coralitat en l’últim enfrontament
Gran demostració de coralitat la que va mostrar Valencia Basket en l’últim partit davant Estudiantes. Fins a sis jugadores van arribar als dobles dígits en anotació com Julia Reisingerova, que va acabar amb 10 punts en el seu debut amb la camiseta taronja. Tamara Abalde està sent la jugadora més destacada en este període de preparació amb 13 punts de mitja en els tres partits.
Plantilles
| PLANTILLA CADÍ LA SEU | ||||
| Nº | Nombre | Nacimiento | Posición | Alt. |
| 2 | Tinara Moore | EEUU | Pívot | 1.90 |
| 7 | Anna Palma | España | Alero | 1.88 |
| 8 | Irati Etxarri | España | Alero | 1.86 |
| 9 | Laura Peña | España | Base | 1.70 |
| 10 | Yurena Díaz | España | Base | 1.78 |
| 11 | Ariadna Pujol | España | Alero | 1.85 |
| 13 | Lucila Pascua | España | Pívot | 1.96 |
| 14 | Georgina Bahí | España | Pívot | 1.90 |
| 17 | Jovana Nogic | Serbia | Alero | 1.85 |
| 22 | Elin Gustavsson | Suecia | Ala-Pívot | 1.90 |
| 24 | Sydney Wiese | EEUU | Escolta | 1.83 |
| Bernat Canut | Entrenador | |||
| PLANTILLA VALENCIA BASKET | ||||
| Nº | Nombre | Nacimiento | Posición | Alt. |
| 4 | Anna Gómez | España | Base | 1.78 |
| 6 | Irene Garí | España | Alero | 1.85 |
| 9 | Marina Lizarazu | España | Base | 1.72 |
| 10 | Queralt Casas | España | Escolta | 1.77 |
| 11 | Tamara Abalde | España | Ala-Pívot | 1.90 |
| 12 | Rebeca Cotano | España | Ala-pívot | 1.85 |
| 13 | Meiya Tirera | Malí | Pívot | 1.88 |
| 17 | María Pina | España | Alero | 1.89 |
| 20 | Leticia Romero | España | Base-Escolta | 1.72 |
| 24 | Joy Adams | EEUU | Alero | 1.80 |
| 42 | Jana Raman | Bélgica | Ala-Pívot | 1.87 |
| 44 | Julia Reisingerová | Rep. Checa | Pívot | 1.94 |
| Rubén Burgos | Entrenador | |||
Informació i Foto: Valencia Basket