CulturaDestacatPolítica

Unes Festes Patronals molt musicals i compromeses amb el medi ambient a Benicarló

El tribut a Abba serà el plat fort de la programació musical, que es completarà amb cinc orquestres de primera línia. L’altra aposta de la Comissió de Festes seran els gots reutilitzables, que es podran adquirir en qualsevol dels espectacles programats.

Quan falta menys d’un mes per a què comencen les Festes Patronals de Benicarló, el regidor de Festes i Falles, Pedro Manchón, acompanyat d’Anna Foix i Alejandra Roda, en representació de la Comissió de Festes, han presentat un primer tast del que serà la programació oficial, que tindrà en la música un dels principals atractius.

El més destacat serà el concert tribut al grup Abba, que tindrà lloc divendres 23 d’agost. La resta dels dies més destacats de la setmana festiva els protagonitzaran orquestres de renom del panorama nacional, algunes d’elles, com l’orquestra Platea o Jamaica Show, ja conegudes pel públic benicarlando.

Però les Festes Patronals no seran només molt musicals, sinó que també estaran compromeses amb el medi ambient. La Comissió ha presentat el prototip de got reutilitzable que es farà servir i que es podrà adquirir en qualsevol dels espectacles que s’organitzen.

El regidor de Festes i Falles ha tancat la presentació assegurant que «tota la programació que tenim preparada representa el compromís de l’Ajuntament per unes festes populars, obertes i participatives».

 

 

 

Informació i Foto: Ajuntament de Benicarló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint