Més notícies

Un ferit per l’explosió d’un dipòsit de 100 litres de dissolvent en una fàbrica de Porcelanosa a Vila-real

Al voltant de la 4 i mitja de la tarda ha tingut lloc l’explosió d’un dipòsit d’uns 100 litres de dissolvent en una de les naus de Porcelanosa a Vila-real, en el camí de les Voltes.

En aquesta explosió, ha resultant ferit un home de 59 anys amb cremades de segon grau en un braç i cuir cabellut, al 12% del seu cos.

L’empleat ha estat traslladat fins a la unitat de vam quedar l’hospital la Fe de València on ha ingressat amb pronòstic reservat

Cal assenyalar, que en l’extinció de l’incendi, que ha conclòs al voltant de les 17.30 hores, hi han participat dues dotacions de bombers del Parc de la Plana Baixa

Foto: twitter @siab_castellon

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint