UBE celebra el primer aniversari del nou consell amb el CD Castelló
El CD Castelló i el grup UBE han arribat a un acord de col·laboració perquè el grup d’empreses líder en productes químics intermedis es converteixi en patrocinador del conjunt albinegre.
Una de les empreses més emblemàtiques de la província ha segellat el seu ferm aliança amb el club albinegre per animar a l’entitat en la consecució dels seus objectius. L’empresa japonesa ha apostat pel projecte castellonenc que pretendrà assolir el futbol professional a curt termini.
UBE Corporation Europe constitueix un grup d’empreses dedicades a la producció i distribució de productes químics de valor afegit i la creació de solucions tecnològiques i sostenibles per satisfer les demandes de la indústria i les seves tendències del mercat. Compten amb més de 50 anys a Europa ia Amèrica Llatina, a través de les delegacions i oficines a Castelló i Madrid (Espanya), Düsseldorf (Alemanya), Sao Paulo (Brasil) i Mèxic DF (Mèxic).
Per això, per al que resta de temporada i la que ve, el grup UBE estarà al costat del CD Castelló per seguir creixent i disposarà del seu espai a Castalia amb dues lones a Gol Nord Alt per ajudar al conjunt de la Plana a aconseguir el ascens a Segona Divisió ‘B’.
Un acord que s’ha rubricat amb una de les empreses més importants de Castelló i se suma a l’entramat empresarial de la província que ha apostat pel conjunt orellut. A més, la vinculació amb l’empresa japonesa establerta a Castelló coincideix amb el primer aniversari del consell d’administració en el CD Castelló, quan es compleix just un any de la seva arribada a l’entitat albinegra
Informació i Foto: http://www.cdcastellon.com