Turisme llança un nou magazine on line dirigit al sector turístic valencià
Turisme Comunitat Valenciana ha llançat la nova revista on line ‘Turisme CV Magazine’ dirigida al sector turístic valencià. La publicació digital té com a objectiu oferir informació rellevant, útil i de valor per als interessos de tots els agents implicats en el turisme, motor de l’economia de la Comunitat Valenciana.
La revista s’actualitzarà setmanalment amb notícies i reportatges en profunditat, informació d’esdeveniments i informes estadístics sobre els diferents mercats, els productes turístics, l’ocupació en aquest sector, etc.
Per al secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, “aquest nou magazine neix amb la vocació d’oferir informació de valor als agents implicats en el principal sector econòmic de la Comunitat i posar a la seva disposició tot el coneixement i les eines de què disposem a Turisme ”
‘Turisme CV Magazine’ informarà sobre les eines i programes de Turisme però també publicarà notícies i reportatges que responguin als temes d’actualitat i interès per al sector.
La revista on line estructura la informació en quatre blocs segons el públic d’interès: Empreses turístiques; Professionals que treballen per compte propi o aliè; Estudiants de Turisme i Destinacions, municipis turístics.
Igualment, es poden consultar els articles per temàtiques:
– Ajudes, on es publica la informació sobre programes, legislació i accions que Turisme posa a disposició del sector;
– Màrqueting, que agrupa informació d’interès per a la promoció i comercialització de la diversa oferta turística;
– Innovació, que reuneix els articles sobre tecnologia, innovació turística i emprenedoria;
Formació, on es poden consultar notícies sobre títols i cursos que s’imparteixen a la Xarxa de Centres de Turisme ia les universitats valencianes que disposen de formació turística en conveni amb Turisme.
– Turisme Responsable, on es publiquen notícies sobre sostenibilitat, accessibilitat i com el turisme actua en la transformació social. En aquesta secció, Turisme CV Magazine publicarà aquesta setmana un article de cada un dels guardonats amb els Premis Turisme Comunitat Valenciana que s’atorguen dijous que ve, Dia Mundial del Turisme.
La revista disposa d’un espai dedicat a les estadístiques amb accés als informes que elabora Turisme Comunitat Valenciana sobre els diferents mercats d’interès, productes turístics, ocupació i altres estudis rellevants.
Igualment, s’inclou una àrea dedicada a la responsabilitat social, on a més d’incloure la secció de Turisme Responsable es pot accedir directament al programa de cursos ‘Hospitalitat Mediterrània’.
També es publica una secció dedicada a esdeveniments que informa sobre les fires i jornades que organitza Turisme Comunitat Valenciana.
Subscripció al butlletí mensual
El magazín disposa d’un servei de subscripció que permetrà als subscriptors rebre cada mes al seu correu els continguts més rellevants a més d’accedir a documents descarregables com ebooks o infografies.
Francesc Colomer ha animat a “tots els que d’una forma o una altra treballen pel turisme de la Comunitat a subscriure-us al magazine, perquè aquesta nova eina de comunicació suposa una nova mostra del nostre interès per treballar en la governança col·laborativa i construir sinergies entre agents públics i privats que redunden en benefici del turisme de la Comunitat. “
Informació i Foto: Generalitat Valenciana