DestacatPolíticaTurisme

Turisme CV i la Diputació d’Alacant sumaran esforços per impulsar la promoció al Regne Unit davant el Brexit

El secretari autonòmic de Turisme Comunitat Valenciana ha mantingut una primera reunió de treball amb el president de la Diputació d’Alacant, Carlos Mazón. Francesc Colomer ha coincidit amb Carlos Mazón a qualificar de «magnífica» la relació i col·laboració existent entre Turisme Comunitat Valenciana i la institució provincial a través del Patronat de Turisme Costa Blanca.

«És inimaginable el turisme a la Comunitat Valenciana sense Alacant i coincideixo amb el president de la Diputació en que la nostra relació és magnífica perquè les institucions estan per cooperar i per treballar amb modals democràtics», ha ressaltat Colomer, mentre que el president de la Diputació ha manifestat qie, «de nou, decretem el turisme com a política d’Estat, especialment en aquesta Comunitat i en aquesta província».

El secretari autonòmic de Turisme ha destacat la preocupació de les dues institucions pel desafiament que suposa el Brexit respecte al principal mercat emissor de turistes de la Comunitat Valenciana i ha coincidit amb Carlos Mazón en la necessitat de reaccionar de forma coordinada i eficaç per a «treballar l’encert en la promoció al Regne Unit «.

Tots dos han acordat realitzar un especial esforç i preparar conjuntament la propera edició de la World Travel Market al novembre. A més, i de cara a 2020, han mostrat la seva disposició a coordinar els seus respectius pressupostos per plantejar accions promocionals específiques.

El secretari autonòmic de Turisme també ha mostrat al president de la Diputació seva postura sobre una hipotètica taxa turística. Francesc Colomer ha assegurat que «la taxa és un tema recurrent; la meva posició no ha variat, no crec en la taxa i no és a la taula ni al full de ruta oficial d’aquest Govern».

A la reunió també han assistit el director general de Turisme, Herick Campos, i el diputat provincial d’economia, Eduardo Dolón.

Informació i Foto: Diputació d’Alacant

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint