Turisme Comunitat Valenciana reforça el servei Tourist Info aquest estiu amb 39 oficines i punts d’atenció al visitant addicionals
Turisme Comunitat Valenciana reforça la Xarxa d’Oficines Tourist Info per a la campanya turística d’estiu, posa en marxa 39 oficines i punts d’informació turística de caràcter temporal, que acosten l’atenció al turista a les zones de més flux turístic.
Aquestes oficines i punts informatius addicionals, que romandran obertes fins a mitjans del mes de setembre, se situen a diferents municipis de les tres províncies. En concret les localitats de la província de València on es reforça aquest servei són: Alboraia (2), Bellreguard, Canet d’En Berenguer, Daimús, Gandia (2), Pobla de Farnals, Miramar, Piles, Puçol, València i Xeraco.
A la província d’Alacant, els municipis on s’accentua aquest servei d’atenció al visitant són Altea, Calp (2), Benissa, Campello, Elx (2), Callosa d’En Sarrià, Alacant (2), Vila Joiosa i Xàbia.
I per la seva banda, la província de Castelló compta amb nous serveis d’informació turística als municipis d’Alcalá de Xivert, Almenara, Benicàssim (2), Borriana, Cabanes, Castelló de la Plana, Montanejos, Nules, Peníscola (2) i Torreblanca.
De la mateixa manera, Turisme Comunitat Valenciana, amb la col·laboració dels Ajuntaments adscrits a la Xarxa Tourist Info, amplia els horaris i les plantilles d’un gran nombre d’oficines, augmentant el nombre de professionals al capdavant d’aquestes, per donar un millor servei aquesta temporada estival.
D’altra banda, de l’1 de juliol i fins al 15 de setembre, està engegada la 28a edició de l’Enquesta de Satisfacció del client de la Xarxa Tourist Info, per recollir i intercanviar informació del perfil i tendències dels visitants entre la Generalitat i les destinacions; i promoure així l’excel·lència en la comunicació, l’hospitalitat i l’atenció al client turístic a la destinació.
L’enquesta està disponible en set idiomes (valencià, castellà, anglès, francès, alemany, italià i neerlandès).
Xarxa Tourist Info Comunitat Valenciana
La Xarxa Tourist Info de Turisme Comunitat Valenciana compta actualment amb 240 oficines d’informació turística i acollida al client, i més de 20 punts d’informació turística que, sota una mateixa imatge i criteris de qualitat homogenis, presten servei d’atenció i acollida al turista al llarg de tot el territori autonòmic.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana