CulturaDestacatPolíticaTurisme

Turisme Comunitat Valenciana impulsa la col·laboració amb la Universitat de Turisme de Rússia

El director general de Turisme, Josep Gisbert, s’ha reunit amb representants de la Universitat de Turisme estatal russa i Servei al Daguestan per impulsar acords de col·laboració en formació turística.

Per a Josep Gisbert, “és important l’intercanvi d’experiències amb Rússia i, en concret amb la república del Daguestan, perquè compartim no només la seva vinculació a la Ruta de la Seda sinó també el caràcter hospitalari de la seva gent.”

La Universitat de Turisme russa va mostrar el seu interès per conèixer la recerca i formació turística que s’imparteixen a la Comunitat Valenciana en la passada edició de la Fira MITT (Moscow International Travel & Tourism) que es va celebrar a Moscou en el mes de març i on el director general va mantenir una primera reunió amb representants d’aquesta universitat al Daguestan.

Ara, Muzakir Shikhsaidov, professor de la Universitat i president del parc industrial del Daguestan, ha viatjat a la Comunitat per conèixer personalment l’oferta formativa en turisme i establir possibles acords en programes de formació i intercanvi d’estudiants.

Segons el director de Turisme, “els ha interessat molt el sistema de formació i investigació turística que impulsa Turisme Comunitat Valenciana a través de la Xarxa de Centres de Turisme i els convenis amb les universitats valencianes.

La delegació visitarà aquest dijous la Universitat Jaume I i l’aeroport de Castelló.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint