CulturaTurisme

Turisme Comunitat Valenciana dóna suport a la candidatura de Llíria a la seva declaració de ciutat Creativa de la Música per la Unesco

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer s’ha reunit amb el regidor de cultura de Llíria, Francisco García, per conèixer la candidatura d’aquesta localitat per formar part de la Xarxa de Ciutats Creatives de la Unesco en la categoria de ‘Música’. A la reunió també han assistit la directora de l’equip redactor de la candidatura, la professora de la Universitat Politècnica de València, Maria José Viñals, i el tècnic municipal de Turisme, Vicente Sesé.

Colomer ha mostrat el suport de Turisme Comunitat Valenciana a aquesta candidatura per aconseguir que «la identitat musical d’aquesta ciutat i la seva gent obtingui el reconeixement internacional que mereix, una declaració, a més, que contribuiria a potenciar la Comunitat Valenciana com a destinació de turisme musical.

El secretari autonòmic ha destacat «el gran treball que està realitzant Llíria per potenciar la música com a atractiu turístic, una labor que donem suport des de Turisme sota la nostra marca Mediterranew Musix.».

Francesc Colomer ha subratllat a més l’alt percentatge dels ciutadans de Llíria amb estudis musicals i el valor dinamitzador que la música té en l’economia local.

Cal recordar que en aquest 2019 la localitat celebra el 200 aniversari de l’existència de bandes de música civils i que el 2018 les Corts van declarar per unanimitat a Llíria com a ‘Ciutat Valenciana de la Música’, a més de donar també el seu suport a la candidatura a la Unesco.

 

 

 

Informació i Foto. Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint