Esports

Tres jugadors de la pedrera del Villarreal CF han debutat amb el primer equip en el partit de copa del rei dvant el Victoria a Riazor

Un somni complit. Adrián de la Fuente, Dani Tasende i Nikita Iosifov han debutat amb el primer equip del Villarreal CF en gaudir de minuts en l’encontre davant el Victoria CF de primera eliminatoria de Copa del Rey.

Dela va ser titular i va jugar 80 minuts, mentre que Tasende i Nikita Iosifov van entrar com a revulsius en el segon temps. El migcampista rus fins va veure porteria, anotant el huité gol del partit.

El migcampista del Vila-real B Carlo Adriano, que ja va debutar amb el primer equip en partit oficial la passada campanya en Copa del Rey davant la SD Leioa, també va tindre participació en el triomf ‘groguet’ en Riazor.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint