Treball de força al gimnas i primer entrenament en camp amb exercisis de resistencia
El president Anil Murthy va acudir a una sessió en grups complint els protocols de Laliga i el València CF
Va ser un matí d’intensa calor i de molt esforç físic a la Ciutat Esportiva. La pretemporada va pas a pas i la plantilla de el València CF es va exercitar per grups, complint de manera estricta tots els protocols sanitariosde Laliga i el Club, primer, al gimnàs amb treball de força i, després, amb exercicis de resistència en un els camps de gespa de Paterna amb pilota i sense pilota amb sèries de carrera a diferent ritme.
Els jugadors valencianistes van suar de valent amb les proves de resistència conscients de la necessitat de recarregar bateries a l’màxim per a l’inici de campionat. El president Anil Murthyquiso estar present a Paterna en aquesta primera presa de contacte de l’equip sobre la gespa i va ser saludant un per un els jugadors i membres de el cos tècnic encapçalat porJavi Gràcia.