Torreblanca bat tots els rècords a la recollida de Banderes Blaves
La localitat de Torreblanca està enhorabona. L’alcaldessa de Torreblanca, Tania Agut, ha recollit les Banderes Blaves i ha batut rècords aquest any: aconsegueix que les dues platges del municipi, Torrenostra i la platja Nord, revalidin les Banderes Blaves, a més, la localitat ha aconseguit per primera vegada una menció especial dins d’aquests distintius a l’apartat d’Educació Ambiental i l’Espai Natura.
Aquests guardons són un distintiu internacional que reconeix l’elevada qualitat de l’aigua d’una platja, així com premia l’esforç, el públic i el ciutadà, per complir els criteris exigits de legalitat, accessibilitat, sanitat, educació ambiental, neteja i seguretat de les platges. Cal recordar que l’any passat, després de cinc anys sense ella, l’actual govern va recuperar la bandera de Torrenostra.
Unes distincions que l’alcaldessa, Tania Agut, ha vinculat a “la gestió eficaç que s’està fent dels recursos naturals de la localitat” i, sobretot, a “l’immens potencial paisatgístic que té Torreblanca” que en el cas del litoral es transforma cada etapa estival en un referent del turisme. Mai en la història recent de la localitat no s’havia assolit aquest nivell d’excel·lència del litoral i la gestió ambiental.
El municipi compta amb platges de molt alta qualitat que són un dels principals atractius dins de la seva aposta pel turisme sostenible, però també tenen recursos naturals com el Prat.
L´alcaldessa ha manifestat que “totes les accions de les diferents àrees del govern tenen molt en compte les polítiques ambientals” i ha destacat la tasca de la Regidoria de Turisme que “a través d´una aposta seriosa i constant” està consolidant un projecte que permet la creació d´oportunitats econòmiques per a Torreblanca.
Informació i Foto: Ajuntament de Torreblanca