MunicipisPolítica

Tormo convoca Almasora a sumar propostes i iniciatives que blindin comerç i indústria

El Partit Popular d’Almassora celebrarà demà divendres la quarta de les sessions del programa ‘Diàlegs amb María Tormo’ que en aquesta ocasió mobilitza comerç i indústria per definir “el millor programa de govern que posi en valor l’esforç de tants autònoms i empresaris” .

Així ho ha manifestat la candidata del PP a l’alcaldia d’Almassora, María Tormo, que demà comptarà a la xerrada amb el president de l’Associació de Professionals i Comerciants d’Almassora (Aproca), Javier Navarro, amb Jesús Ortiz, de la direcció del Grup Orbel de la localitat, i Francisco García, cap de làrea de Desenvolupament Empresarial de la Cambra de Comerç de Castelló. La cita és a les 20.00 hores a CaixAlmassora i l’accés és lliure.

“El repte és escoltar en primera persona les necessitats dels qui són sinònims de riquesa i servei per al nostre poble, prendre nota de tot allò que no funciona per donar solucions i treballar per activar noves oportunitats que converteixin el nostre municipi en model comercial i industrial” .

Per a Tormo, “és evident que tenim unes fortaleses que han de ser posades en valor amb inversió i promoció”. “Hi ha trens que han passat de llarg perquè no hi ha lideratge ni convicció sobre les opcions de negoci que ofereix el nostre poble. I això és una cosa que volem posar remei activant plans i iniciatives que vinguin de mà dels professionals i permetin desenvolupar vies de negoci que generin ocupació i oportunitats al nostre poble”.

En un moment “en què la situació econòmica és complexa com a conseqüència d’una inflació desbocada, un increment en el cost dels materials, la pujada del preu de l’energia i els carburants, l’ocupació és un objectiu bàsic que cal tenir en compte per garantir que lluny de perdre’s, s’activa”. I en això “hi tenen un paper fonamental els nostres autònoms, comerços, pimes i empreses. Són ells els que activen l’ocupació i és a ells els qui hem d’escoltar per aconseguir tot allò bo que mereix Almassora”, ha assenyalat Tormo.

Informació i Foto: PP Almassora

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint