Esports

Toni Ten (tecnic del Tau Castelló) «Hem jugat el partit més complet de l’any»

Toni Ten, el tècnic del TAU Castelló, es va mostrar molt satisfet després de la novena victòria -segona de forma consecutiva- de la temporada: «Ha estat el partit més complet de l’any. Hem aconseguit que el Corunya sembli pitjor equip del que realment és. A més, estic content perquè aquest triomf arriba després d’infinitat de problemes físics i portem dos setmanes en què hem pogut entrenar tots ». Així mateix, l’entrenador onder va destacar el gran nivell de concentració dels jugadors durant tot el partit: «Hem sortit molt mentalitzats. La sensació a l’inici era que anàvem manant tota l’estona, però el marcador estava molt ajustat. No obstant, no hem comès dos errors seguits i això ens ha permès seguir manant i no perdre la confiança. Crec que hem fet el millor partit defensiu de l’any i el tercer quart (24-9 de parcial) ha decantat totalment el partit ».

Malgrat l’eufòria de moment, Ten va recordar que cal seguir treballant com el primer dia: «L’equip ha guanyat en maduresa, però hem de seguir treballant amb la mateixa humilitat que ens ha caracteritzat des del primer dia». Finalment, l’entrenador del conjunt tauleller va voler tornar a destacar el gran ambient que es va viure al Ciutat de Castelló: «L’ambient al pavelló ha tornat a ser molt bo i per a nosaltres jugar així és genial. Per a nosaltres aquestes són les coses realment importants: volem que cada partit a casa sigui una festa, que omplim el pavelló, que fem club i que gaudim de l’bàsquet tots junts ».

Informació i Foto: Tau Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint