Toni Ten (tecnic del Tau Castelló) «Hem jugat el partit més complet de l’any»
Malgrat l’eufòria de moment, Ten va recordar que cal seguir treballant com el primer dia: «L’equip ha guanyat en maduresa, però hem de seguir treballant amb la mateixa humilitat que ens ha caracteritzat des del primer dia». Finalment, l’entrenador del conjunt tauleller va voler tornar a destacar el gran ambient que es va viure al Ciutat de Castelló: «L’ambient al pavelló ha tornat a ser molt bo i per a nosaltres jugar així és genial. Per a nosaltres aquestes són les coses realment importants: volem que cada partit a casa sigui una festa, que omplim el pavelló, que fem club i que gaudim de l’bàsquet tots junts ».