Teresa Navarro Falomir ha renovat per quarta temporada en el Bisontes Castellón FSF
Teresa Navarro Falomir ha renovat per quarta temporada amb el Bisontes Castellón FSF per militar a segona Divisió. La de la Vall d’Alba que ha estat una de les grans absents aquesta temporada a causa de les lesions, està preparada per tornar a competir amb les de la Plana.
Teresa ha valorat la seva renovació en els següents termes: “Tinc moltíssimes ganes de tornar, després d’un any complicat per la lesió i sense haver pogut ajudar a l’equip tot el que m’hagués agradat, la veritat és que estic molt il·lusionada per poder tornar.
De la temporada que espero tornar a agafar sensacions després d’un any parada, poder tornar a ajudar i aportar i tornar a gaudir de el futbol sala, a nivell personal; Pel que fa a l’equip espero que puguem arribar el més lluny possible i, per què no, aspirar als play-off per jugar a primera.
M’il·lusiona bastant poder començar la següent temporada, com he dit, tinc moltes ganes de tornar i crec que l’equip s’ha reforçat molt bé i pot aspirar al més alt. “