Tercera prova de pretemporada del Valencia Basket a Terol davant el Casademont Zaragoza
El primer equip masculí de Valencia Basket afrontarà demà el seu tercer partit de preparació de la pretemporada mesurant-se al Casademont Zaragoza a Terol (dissabte 10, 12:15 hores, Pavelló Esportiu Els Plans, Aragón TV) en la segona edició del Memorial ‘Pepe Lanzuela’ Copa Teruel Trofeu Ibercaja en un partit que podrà seguir-se en directe a Aragó Televisió en el següent enllaç. La recaptació de la taquilla d’este partit es destinarà de formen íntegra a l’Associació Contra el Càncer.
L’equip taronja suma de moment dos triomfs en la seua preparació després d’imposar-se primer al Gran Canària per 91-61 en un encontre disputat a porta tancada en L’Alqueria del Basket i dimecres passat va guanyar a Salou al Joventut de Badalona per 75-61. En l’apartat de baixes, Valencia Basket manté les absències dels quatre jugadors que té classificats per als huitens de final de l’Eurobasket (Pradilla, López-Arostegui, Prepelic i el capità Dubljevic)
El de demà serà ja el quart amistós de pretemporada per a l’equip saragossà, que va obrir la seua preparació amb dos triomfs per la mínima davant Carplus Fuenlabrada (71-70) i el Covirán Granada (89-88) i que ahir va caure a Logronyo en el seu enfrontament davant el Cazoo Baskonia (77-81). El Casademont Zaragoza compta ja amb pràcticament tota la seua renovada plantilla a excepció de Dino Radoncic, que està disputant l’Eurobasket. Ha arribat per a posar-se al capdavant de l’equip un entrenador amb pedigrí Eurolliga com Martin Schiller i han reforçat la plantilla jugadors de talent com Sant-Roos, Jessup, Marcel Ponitka, Lomazs, Borisa Simanic o Maodo Nguirane, mantenint referents del passat curs com Yusta, Ferrari o Hlinason.
Plantilles
PLANTILLA CASADEMONT ZARAGOZA | ||||
Nº | Nombre | Nacimiento | Posición | Alt. |
4 | Santi Yusta | España | Alero | 2.00 |
7 | Frankie Ferrari | EE.UU/Italia | Base | 1.85 |
10 | Justinian Jessup | EE.UU | Escolta | 2.01 |
11 | Marcel Ponitka | Polonia | Base | 1.92 |
13 | Rihards Lomazs | Letonia | Escolta | 1.93 |
19 | Maodo Nguirane | Senegal | Pívot | 2.10 |
21 | Christian Mekowulu | Nigeria | Pívot | 2.05 |
22 | Borisa Simanic | Serbia | Ala-pívot | 2.11 |
32 | Tryggvi Hlinason | Islandia | Pívot | 2.15 |
45 | Howard Sant-Ross | Cuba | Alero | 2.01 |
Martin Schiller | Entrenador |
PLANTILLA VALENCIA BASKET | ||||
Nº | Nombre | Nacimiento | Posición | Alt. |
1 | Víctor Claver | España | Alero | 2.08 |
2 | Josep Puerto | España | Alero | 1.99 |
5 | James Webb | EE.UU | Ala-pívot | 2.03 |
7 | Chris Jones | EE.UU/Armenia | Base | 1.88 |
9 | Sam Van Rossom | Bélgica | Base | 1.88 |
10 | Godwin Osarenren | España | Ala-pívot | 1.97 |
12 | Jonah Radebaugh | EE.UU/MNT | Escolta | 1.91 |
16 | Millán Jiménez | España | Alero | 1.99 |
21 | Kyle Alexander | Canadá/Jamaica | Pívot | 2.08 |
23 | Lucas Marí | España | Base | 1.96 |
41 | Jasiel Rivero | Cuba | Ala-pívot | 2.06 |
52 | Álex Bellver | España | Escolta | 1.95 |
Álex Mumbrú | Entrenador |
Informació i Foto: Valencia Basket