Cultura

Teatre i Soul demà al MUA amb la Nit en Blanc

La nit en blanc arriba al Museu de la Universitat d’Alacant, demà divendres 20 de juliol, amb dues propostes de Teatre i la música Soul. La nit començarà a les 20:30 hores, amb l’actriu alacantina Gemma Pascual, que donarà vida al curiós personatge ART que habita en els diferents espais del MUA, algú que va néixer i va créixer amb l’arribada de les exposicions al MUA i que, per mitjà dels artistes que omplen els seus espais d’expressió, ha anat modelant la seva figura i el seu caràcter. Una dona molt sensible i enèrgica mostrarà, des de la seva tendra adolescència, com l’art contemporani li esquitxa a borbolls, modificant així les diferents emocions per les que transita. A.R.T.E recorrerà l’exposició Color i les Trobades d’Art Contemporani EAC.

Després de l’actuació teatral, a les 22 hores, la música Soul inundarà el MUA, amb un concert amb veu de Maroca i el cor a capella de la UA Games of Tones, acompanyats per Benjamí Sun al piano, Gabriel Mireman a la guitarra, el bateria Fernando Alba i Miguel Alsem al contrabaix.

GAME OF TONES

El grup Acapella “Game of Tones” és una agrupació nascuda a la Universitat d’Alacant formada per joves apassionats per la música que versiona i reinventa èxits de tots els temps únicament a través de les seves veus, generant així tots els sons, el ritme, la melodia i l’harmonia necessària sense necessitat de cap altre instrument musical. El jove grup Acapella, que es caracteritza per l’estil natural, alegre i desenfadat dels seus membres, compta amb una gran diversitat de veus (amb 5 sopranos, 4 alts, 3 tenors, 2 baixos i 1 beatbox)

 

 

Informació i Foto: http://www.web.ua.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint