L’Ajuntament de Castelló de la Plana constitueix un Comitè d’Innovació de la mà de Xarxatec per a impulsar la digitalització i la ciberseguretat
El govern de Castelló, a través de la regidoria de Modernització que dirigeix l’edil Paco Cabañero ha constituït un Comitè
Read More