Sessió formativa per a directius i personal del Llevant UD en la ‘Setmana del Compliance del Club’
El Llevant UD, dins de la ‘Setmana del Compliance del Club’ i d’acord amb el seu compromís amb una cultura ètica i amb l’adopció i execució de models d’organització i gestió que incloguin mesures de vigilància i control idònies per prevenir la comissió de delictes o reduir el risc que es produeixin, s’ha celebrat una sessió formativa dirigida als / les directius / es i el personal del club.
Cal recordar que aquesta sessió formativa també va ser impartida aquest passat dimarts als membres de la Delegació de Penyes i s’implementarà també als / les jugadors / es i personal tècnic del primer equip masculí i femení i de l’Atlètic Llevant UD.
El Llevant UD també recorda que ja es pot consultar la nova versió del Codi Ètic i de Conducta, aprovat pel Consell d’Administració el passat 27 de febrer, en el següent enllaç: http://1909.es/V7T62. També hi haurà reunions de seguiment i conscienciació amb els / les directius / es del club i l’assistència a la jornada organitzada per Laliga ( ‘Compliance: la clau de la sostenibilitat en l’esport’) que se celebrarà el 11 d’abril a l’Estadi Wanda metropolità (Madrid) ia la reunió del grup de treball dels responsables del compliment normatiu dels clubs afiliats de Primera i Segona divisió.
Cal destacar també que el Llevant UD sempre ha estat a l’avantguarda en aquest aspecte. No en va, va ser el primer club d’Laliga en obtenir la certificació de Compliment Normatiu Penal UNE 19601: 2017. A més, al costat del FC Barcelona, Reial Madrid i Athletic Club, també va ser un dels primers a rebre la certificació ISO 9001.
Informació i Foto: LevanteUD