Sergio Asenjo (Porter del VillarrealCF) «Crec que hem competit molt be davant l’Eibar»
Sergio Asenjo (Porter del VillarrealCF) ha analitzat l’empat a Ipurua davant l’Eibar
- «Sabíem que el eibar en el seu camp a Eibar ens anava a prémer i així ha estat«
- «Crec que hem competit molt bé davant el eibar hem tingut ocasions clares per poder marcar però no ha pogut ser«
- «Estem guanyant confiança i cada vegada estem jugant millor«
- «Cada vegada em trobo millor amb mes confiança«
- «Em vaig molt content per aquest empat davant el eibar a Ipurua. Hem competit molt bé i hem demostrat un gran nivell competitiu«
- «Malgrat que hem tingut poc temps per preparar aquest partit davant el eibar perquè vam jugar davant el realmadrid dijous a la nit crec que hem apretat molt i hem generat moltes ocasions de gol«
- «Estem en una situació que hem de treure l’equip d’on som i no penso ara mateix en si Luis Enrique em convoqués per a la selecció espanyola