Esports

Santi Mina va complir 100 partits de Lliga amb el València CF davant el Valladolid

Santi Mina va complir 100 partits de Laliga amb el València CF aquest dissabte a Mestalla davant el Reial Valladolid, en un partit en què va ser titular, en el qual va barallar per cada pilota com si fos l’últim, i en el qual va haver de patir sempre una espessa rereguarda val·lisoletana. A la segona meitat va ser el protagonista de l’acció del penal que, al final, no va tenir la recompensa del gol, al 58 va rematar de cap fora per poc i passada l’hora de joc no va encertar a rematar des de prop en les seves ocasions més clares. Va ser substituït entre aplaudiments en el minut 79 per Gameiro.

El davanter gallec, que compleix la seva quarta temporada al club de Mestalla, acumula 24 gols en el seu centenari a Primera amb la samarreta blanc-, 4 dianes en la campanya 2015-16, 6 a la 2016-17, 12 a la passada 2017- 18 i dos a l’actual, d’un doblet aconseguit en la victòria a casa davant el Rayo Vallecano per 3-0 en la tretzena jornada del campionat.

Als seus 23 anys, Santi Mina aglutina amb el València CF un total de 121 partits oficials, ja que, al seu centenari a Primera Divisió, es sumen 8 partits de Champions League i 2 gols, 13 de Copa del Rei i 6 tants i 2 d’Europa League (3 dianes). Ocupa la posició 111ª en el rànquing de jugadors amb més partits en Lliga, molt a prop de Roberto Soldado i Inocencio Bertolí (101), de Pedja Mijatovic i Pablo Rodríguez amb 104 i de l’ex porter blanc-i actual preparador de porters José Manuel Ochotorena amb 105 trobades.

 

 

 

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint