Santi Comesaña renova fins a l’any 2028 al Villarreal CF
El Villarreal CF ha aconseguit un acord de renovació amb Santi Comesaña, que seguirà vestint l’elàstica groga fins al 30 de juny del 2028, per la qual cosa el centrecampista gallec, que acabava el vincle amb l’entitat el 2027, amplia el contracte amb l’entitat groga una temporada més.
Un jugador imprescindible a la medul·lar
El migcampista gallec va començar la seva carrera esportiva al Coruxo FC, passant posteriorment pel Rayo Vallecano, fins arribar al Vila-real CF la temporada 2023/24. Des de la seva arribada a l’entitat groga, Comesaña ha disputat un total de 60 partits (3.846 minuts) en què ha anotat 6 gols i ha repartit 2 assistències. Unes dades que, juntament amb el seu compromís i la seva intensitat sobre el terreny de joc, l’han fet convertir-se en un dels futbolistes favorits de l’afició grogueta.
Per celebrar la seva renovació, el futbolista gallec visitarà aquesta tarda la penya Som la 12, amb els futbolistes Iker Álvarez (Villarreal B) i Lucía Romero (Villarreal Femení). Una visita, sens dubte, que exemplifica com fer comunió entre els jugadors i els aficionats grocs.
Informació i Foto: Villarreal CF