Política

Santamaría: “Puig i Oltra han de deixar de paraules buides i exigir la dimissió de Rodríguez de tots els seus càrrecs, tal com li demanaven al PP”

El secretari general del Grup Popular en Les Corts, Luis Santamaría, ha demanat a Puig i Oltra “que es deixin de paraules buides i siguin contundents exigint la dimissió de Rodríguez i la resta de detinguts de tots els seus càrrecs públics, tal com exigien al PP “.

Santamaría ha mostrat la “profunda decepció que produeix l’actitud del PSPV i Compromís, o el que és el mateix Puig i Oltra, que no estan a l’altura de la gravetat dels fets que s’estan produint després de la detenció de sis persones, entre elles el president de la Diputació de València “.

El portaveu popular ha explicat que “s’han produït tres coses d’extrema gravetat en les últimes 48 hores: s’ha minimitzat la importància d’uns fets amb sis detinguts, s’ha criticat el desplegament policial intentant minimitzar-lo i qualificant-lo de desproporcionat. És evident que quan es tracta de casos que afecten arriba al PSPV o Compromís la vara de mesurar és molt diferent. El que demanem és que es deixin de paraules buides i abandoni l’acta, l’alcaldia, l’acta com a diputat provincial i que deixi de ser president, que abandoni tots els càrrecs públics. Qualsevol altra qüestió són mitges tintes, independentment del moment judicial “.

Luis Santamaría ha denunciat que des de l’Ajuntament d’Ontinyent “s’està convocant per donar un aplaudiment de benvinguda i una recepció calorosa a l’encara alcalde quan acudeixi a l’ajuntament. Una cosa que està molt lluny d’allò que prometien quan deien que venien a aixecar la hipoteca reputació. En tres anys de govern del Botànic tenen 24 imputats per temes de finançament irregular, sis detinguts, dos ministeris de l’època de Zapatero investigats, quatre jutjats analitzant aquestes situacions, la senyora Narbona presidenta del PSOE al punt de mira … Això va més enllà de l’ètic i l’estètic. Han de deixar-se de bromes, mitges tintes i paraules buides i prendre decisions, les mateixes que se’ns han exigit al PP i les mateixes que ha adoptat el PP quan ha afectat a la seva pròpia militància. Demanem que actuïn igual que quan se’ns exigia al PP que reaccionéssim en el minut zero, fins i tot abans de la imputació i així ho vam fer. Les mateixes circumstàncies, mateixa vara de mesurar. No pot seguir ni un minut més “.

Luis Santamaría ha indicat que “ens crida l’atenció la manca d’eficàcia dels mitjans posats en marxa pel conseller Alcaraz per lluitar contra la corrupció i per la transparència. No sabem on són aquests algoritmes per detectar i prevenir aquestes situacions o l’agència antifrau. Oltra és un exemple d’hipocresia. Ha aplicar aquesta contundència que afirma “.

El representant popular considera que “el PSPV té un greu problema intern on hi ha un grup entestat a minimitzar al senyor Puig. Des de fa unes setmanes veiem que la llum del senyor Puig s’està apagant a poc a poc, Ferraz va desautoritzar unes declaracions de Puig en què minimitzava les detencions, el nomenament del delegat del govern o ara el grup socialista del propi municipi d’Ontinyent mobilitzant-se en contra de l’opinió del president de la Generalitat. Passa el mateix que amb Sánchez, venia a canviar el sistema de finançament i ara on vaig dir dic dic Diego. Aquí venien a aixecar la hipoteca reputació i l’únic que han fet ha estat ampliar el termini de la hipoteca reputació no sé a quantes anys “.

Finalment, Luis Santamaría ha assenyalat que “no poden deixar d’adoptar les mesures i la contundència necessària que han exigit al PP, aplicant una doble vara de mesurar que els ciutadans no accepten i no entenen. Demanem que compleixin amb el que deien i dimiteixin les persones afectades de tots els càrrecs. Ens preguntem què ha de succeir en aquesta Comunitat perquè Oltra parli amb el senyor Puig, no és suficient que s’aturi el president de la Diputació perquè parlin? És inexplicable que encara no s’hagi actuat “.

Informació i Foto: http://www.ppcv.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint