Sanitat licita les obres per reformar els laboratoris de el Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana
La data prevista d’l’inici de les obres és en el primer semestre del 2021 i el seu termini d’execució és de 12 mesos.
El projecte contempla la reforma de l’actual centre en una superfície d’uns 1.420.60 m² per millorar el funcionament dels laboratoris, que estan estructurats en petits espais entre la primera i segona planta de l’edifici, que daten de l’any de la construcció de centre i la distribució obeeix a una organització actualment poc funcional.
Per poder millorar l’eficiència de l’funcionament dels laboratoris és necessari redistribuir i organitzar els espais existents. D’aquesta manera, es requereixen les tasques pròpies per dur a terme les obres de reforma parcial de l’edifici, consistent en els la reforma i redistribució dels laboratoris de Proves d’Rutina, de Proves Especials, així com de l’Àrea de Fraccionament, ubicats a la primera planta, segona planta i planta baixa, respectivament.
Situat a la primera planta, el laboratori de Proves d’Rutina es reestructurarà en un espai únic, eliminant els petits espais existents. La reforma inclou també l’execució de magatzems de material fungible i divers i les àrees auxiliars a laboratori (àrea de neteja i eliminació de residus, àrea administrativa, despatxos, direcció d’infermeria, serveis sanitaris, etc.).
Per la seva banda, en el Laboratori de Proves Especials, ubicat a la segona planta, es reestructuraran els espais existents per allotjar dos laboratoris especials de el Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana, l’execució de l’despatx de Qualitat, Sala de Reunions i Biblioteca, i espais Administratius.
Finalment, a la planta baixa, les portes d’accés a l’CTCV, així com la porta interior d’accés a l’Àrea de Fraccionament s’hauran de substituir per noves portes amb accés controlat.
Les obres seran cofinançades per la Unió Europea a través dels fons Feder de Desenvolupament Regional.