DestacatSanitat

Sanitat invertirà 36 milions d’euros en l’ampliació de l’Hospital Marina Baixa

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha aprovat el projecte bàsic i sol·licitat llicències d’obra i ambiental per a l’ampliació de l’Hospital Marina Baixa, a Vilajoiosa.

El pressupost total d’aquestes noves infraestructures, el projecte d’execució està en fase de redacció i que se sumaran a l’actual centre, puja a 36 milions d’euros.

La superfície construïda serà de 32.714 m2 destinats a serveis assistencials flexibles, eficients i humanitzats, a més d’una superfície d’aparcament per a 330 vehicles, en un recinte de 19.341 metres.

El projecte ha inclòs nous espais per a central d’esterilització, zona de diagnòstic per imatge, Urgències, tant pediàtriques com ginecològiques i generals, una nova Unitat de Curta Estada, una Unitat de Cirurgia Major Ambulatòria i un nou bloc quirúrgic al costat d’una zona de Reanimació postanestèsica i la Unitat de Cures Intensives.

Les noves instal·lacions destaquen per la flexibilitat dels espais, l’eficiència energètica i per seguir criteris d’humanització per a l’atenció a pacients. A més, compta amb un passeig enjardinat en coberta que unirà la zona ampliada i les antigues zones d’hospitalització.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint