Esports

Samuel Lino (jugador del Valencia CF) “Vull donar el millor de mi per millorar l’equip”

Samuel Lino està sent un dels jugadors amb més participació a l’equip aquesta temporada. El futbolista brasiler està demostrant una gran habilitat i també una notable capacitat d’adaptació per intentar ajudar l’equip en allò que calgui. Després de marcar davant el Reial Madrid CF a la Supercopa ia les portes de l’eliminatòria de Copa del Rei davant de l’Sporting de Gijón, Lino ha parlat a VCF Media destacant el bon moment anímic de l’equip de cara als propers partits.

Anem a més

L?equip està amb confiança. El partit contra el Reial Madrid a la Supercopa ens ha donat més confiança. Estem entrenant bé i penso que millorarem molt ara, i seguirem un camí de victòries.

Mode Copa

És un partit molt difícil. L´Sporting és un equip amb qualitat, amb bons davanters, bona defensa i un estadi molt bonic. Serà un gran partit i un gran desafiament per a nosaltres. Treballarem dur per arribar bé a aquest partit i poder passar a quarts de final. Sabem de la importància de la Copa té per a nosaltres. Espero que aquest any puguem arribar a la final i puguem donar aquest títol al València CF.

Moment clau

Després del partit contra el Reial Madrid la nostra motivació ha anat a més i també la nostra confiança. Hem de continuar treballant molt i estar preparats. La Copa és difícil i LaLiga també, de manera que hem de treballar molt i descansar bé per a aquests partits que ens vénen cada tres dies.

Força mental

El míster sempre ens diu que seguim i tinguem confiança, que les coses sortiran bé i que no passa res. Hem de ser forts mentalment.

Disposat i feliç

Estic molt feliç i content de ser aquí amb Gattuso i el seu cos tècnic. Tots m’ajuden molt. També estic molt feliç és ser aquí perquè el València CF és un club increïble i la ciutat també és increïble. Mestalla m’agrada molt i l’afició també és increïble. El més important és estar dins del camp i sumar minuts. On em posi el míster intentaré donar tot de mi sigui a la banda o pel centre. Vull donar el millor de mi per millorar l?equip.

Agraït a l’afició

Les meves paraules per a l’afició sempre són d’agraïment. Agraeixo sempre els seus ànims a Mestalla, que ens motiven. Mestalla es veu sempre ple i fora de casa també hi vénen molts aficionats. Sempre estaré agraït amb l’afició per tot el que fan per nosaltres. Estic convençut que farem una gran temporada per fer-los feliços.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint