Cultura

Sagunt a Escena presenta l’espectacle ‘Iter’ en l’Off Romà

La 36a edició del festival Sagunt a Escena continua amb la seua programació amb l’espectacle ‘Iter’, interpretat per Serena Vione i dirigit per Claire Ducreux, que tindrà lloc el dimarts 30, a les 20.00 hores, a la pujada al castell de Sagunt. És un espectacle gratuït i per a tots els públics.

Serena Vione és una acròbata italiana formada en tècniques aèries verticals i improvisació teatral a Itàlia i Espanya. En 2005 funda ‘El circ petit’ amb el qual crea diferents espectacles. En 2008 és cofundadora de la primera escola de circ del Maresme a Pineda de Mar i ha col·laborat amb nombroses companyies de circ nacionals i internacionals.

‘Iter’ és el seu primer solo en el qual inventa una estructura que consisteix en un pal autònom en què mescla acrobàcia, moviment, circ i dansa i amb el qual ha fet una gira llarga per diversos països.

A Sagunt, en ‘Iter’ veurem en escena una dona i moltes peces de ferro que va manipulant, creant formes i espais diferents. Tal vegada es perda, potser se li escape el riure, possiblement busque ajuda per a continuar. Anhela construir el seu camí, que la portarà cada vegada més amunt, fins a tocar el cel i descobrir que el més important no és la meta, sinó el camí.

 

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint