Cultura

Rosana fa gaudir al public en el Som Festival 2026

Rosana va prendre el relleu de Pablo López al Reial Club Nàutic de Castelló a l’edició d’enguany 2026 del Som Festival

ens va captivar amb el seu primer tema “El talismàm”, de l’àlbum “Lunas Rotas”, que va ser premiat internacionalment i al qual seguirien grans cançons com “A foc lent”, “Sense per” o la commovedora “Si tu no ets aquí”.
Premiada internacionalment, va començar la relació amb la música als 5 anys, quan el seu pare li va regalar una guitarra. Més tard és graduaria com la millor alumna femenina del conservatori d’Arts de Madrid on va estudiar. La seva gran mastratge la va fer ser jurat en diversos programes de música de televisió els darrers anys. Aquesta serà una gran oportunitat de veure la tornada daquesta gran artista i compositora als escenaris.

Excel·lent concert en què el públic va gaudir molt i l’artista va interactuar també amb els seus fans

Com a cursiositat cal comentar que abans del concert va tindre una trobada amb decenes de fans en la horchateria IMA de Castelló

La propera jornada del certamen serà el dia 24 de juliol amb Los Morancos

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint