Roger Martí s’incorpora parcialment a la dinàmica del Levante UD
L’Estadi Ciutat de València ha acollit la sessió d’entrenament de l’equip d’avui dimarts per continuar amb la preparació del proper compromís que es disputarà divendres a les 21 hores davant de la Reial Societat en aquest mateix escenari.
La nota positiva de l´entrenament l´ha protagonitzat Roger Martí que ha pogut treballar amb l´equip de manera parcial. Recordem que el davanter va patir un trencament al recte anterior de la cuixa dreta a mitjans del mes d’abril i fins ara ha estat fent treball personalitzat al marge de l’equip.
Els d’Alessio Lisci continuaran exercitant-se demà dimecres a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva i dijous tornaran al Ciutat de València per ultimar els detalls del compromís que es disputarà divendres.
Informació i Foto Levante UD