Esports

Rochina ha tornat hui a entrenar amb el primer equip del Llevant

Rochina ha reprès els entrenaments amb el grup després de diverses jornades d’absència després de la lesió que es va produir en un entrenament a les instal·lacions de Bunyol el passat 21 de març. No obstant això, l’atacant no ha completat la totalitat de la sessió. Rochina s’ha retirat en el tram final de la matinal, coincidint amb l’inici del partit que ha tancat el dia d’avui dijous. La plantilla persisteix en la preparació del compromís de diumenge que al Ciutat davant Las Palmas. Paco López ha desenvolupat un treballa tàctic en què ha incidit en la finalització. El grup s’exercitarà demà divendres des de les 10:30 hores a Buñol. Paco López atendrà els mitjans a la conclusió de l’entrenament a la sala de premsa de la Ciutat Esportiva.

 

 

Informació i Foto: http://www.levanteud.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint