Real de Gandia posa en marxa nous projectes finançats per la Diputació de Valencia

El responsable d’Hisenda de la Diputació de València, Vicent Mascarell, ha visitat el municipi de Real de Gandia per a conéixer de primera mà diversos projectes duts a terme amb el finançament de la corporació provincial.

Durant la seua visita a esta localitat de La Safor, Mascarell, que ha estat acompanyat per l’alcalde Gustavo Mascarell, ha visitat, entre altres, les obres que s’estan duent a terme per a la millora i ampliació del cementeri municipal, un projecte per al qual està previst invertir més de 48.000 euros.

“És una satisfacció per a mi poder conéixer de primera mà la tasca de transformació i millora que este municipi està duent a terme al llarg dels últims anys”, ha declarat el diputat d’Hisenda de la corporació provincial. Real de Gandia té assignats més de 456.000 euros del Pla d’Inversions 2022-23, així com un total de 235.000 del Fons de Cooperació 2022.

Informació i Foto: Diputació de Valencia

noticiesdigitals

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: