DestacatEsports

Raúl Gómez (Jugador del Peñíscola RehabMedic) “Hem acabat bé la temporada”

Els de Juanlu Alonso han acabat la temporada a un nivell molt alt, malgrat això, no han pogut repetir el lloc collit al final de la primera volta. Sobre aquest tram final, va parlar el jugador d’Albacete: “Hem acabat bé la temporada pel fet que cada vegada ens sentíem més identificats amb el sistema de joc i estàvem a bon nivell”.

El ‘6’ del Peníscola RehabMedic va detallar els motius que han provocat que el seu equip no hagi estat entre les vuit esquadres que lluitin per fer-se amb el títol de Lliga: “Perquè els rivals ho han fet millor que nosaltres, hem acabat bé la temporada, però vam tenir una ratxa de partits que no va ser del tot bona “.

Finalment, va valorar la temporada realitzada per l’equip: “Hem fet un grup humà molt bo i això també ha estat molt important per a fer bona temporada. A nivell personal també ha estat un gran any, però només puc recalcar el treball de l’equip, perquè quan les coses com a equip van bé a nivell individual també “.

Informació i Foto: Peñiscola RehabMedic

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint