Esports

Ramón Verdú (Jugador del CD Castelló) “Tenim molta il·lusió d’aconseguir la primera victòria fora de casa”

El futbolista del CD Castelló, Ramón Verdú, ha tornat a les sessions d’entrenament amb la resta de l’equip després assaborir la primera i esperada victòria de lliga davant l’Alcoià.

El jugador de Jerez és una d’aquelles persones que fan pinya al vestidor i, amb la victòria de diumenge passat, ha afirmat que han entrenat “amb molta més alegria de la que solem tenir. Aixecar una setmana amb aquests tres punts es nota en els companys “, ha expressat.

Verdú va ser partícip en el tercer gol albinegre i ha admès que l’ambient que es va respirar en Castalia va ser sensacional. “L’animació l’hem tingut tot l’any. És normal que abans no arribessin les victòries i presentaran la seva disconformitat, però en el moment que pegáramos 3 envestides, estrenyien i és un plaer perquè et donen ànims, també pels carrers ia les xarxes socials. Diumenge vam gaudir perquè vèiem que ells gaudien “, ha explicat el lateral esquerrà.

Toca passar pàgina i el CD Castelló ja pensa en el proper rival, en la SD Ejea. Verdú ha explicat que “tenim molta il·lusió d’aconseguir la primera victòria fora de casa. Ens ho mereixem perquè hem tingut oportunitat de fer-ho. Esperem que dissabte a la nit estiguem igual de contents “.

En aquesta ocasió, la trobada es disputarà en un camp de gespa artificial on els futbolistes de Guti s’han d’adaptar. “Tenen bon equip i damunt en el seu camp es fan forts. Segur que no ens ho posaran fàcil, serà un partit de tu a tu i esperem tenir aquesta enganxada que vam demostrar l’altre dia “, ha manifestat Verdú.

 

 

 

Informació i Foto: CD Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint