Esports

Ramon Verdu (Jugador del CD Castelló) analitza el que depararà el partit de lliga davant del Badalona

El futbolista del CD Castelló, Ramón Verdú, ha tornat als entrenaments amb l’equip després de la jornada de descans d’ahir amb la mirada posada en el Badalona.

Els pupils de David Gutiérrez han tornat aquest matí a la feina després entrenar a Vall d’Alba. «Estem amb més ganes que mai per treballar perquè volem que arribi diumenge per guanyar, ser feliços i canviar la dinàmica a una positiva», ha iniciat Verdú en referència al partit contra el Badalona.

L’experimentat lateral, amb una llarga trajectòria a Segona B, és coneixedor del proper rival del CD Castelló. «Ja em vaig enfrontar a ells l’any passat però ara tenen un nou entrenador com Calderé. Ens tocarà adaptar-nos a la gespa artificial davant un rival que li agrada tocar la pilota i intentarem fer-li mal per aquí «, ha expressat.

En el personal, Verdú ha confirmat les seves bones actuacions en el terreny de joc. «M’estic trobant molt bé. Després de la lesió, cada vegada estic millor i he de seguir treballant perquè el míster segueixi confiant en mi «.

Tot i no conèixer la victòria en lliga, el futbolista andalús ha explicat que «ens falta materialitzar les ocasions que tenim. Al final sempre tenim ocasions clares per avançar-nos o sentenciar el partit i, en no fer-ho, li donem vida al rival «, ha finalitzat.

Informació i Foto: CD Castelló

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint