Esports

Quique Setién (tecnic del Villarreal CF) analitza el triomf davant el RCD Espanyol

L’entrenador del Vila-real, Quique Setién, ha comparegut davant els mitjans de comunicació per analitzar la victòria del seu equip davant el RCD Espanyol (4-2) a l’Estadi de la Ceràmica.

El tècnic santanderí ha elogiat la feina dels seus futbolistes, que no van perdre la fe després d’una primera part en què els grocs van generar molt, però no van trobar el premi del gol: “Semblava increïble que acabéssim per sota al marcador al descans. Havíem generat molt i no hem aconseguit fer gol. La sort ve i va. Estava satisfet per la superioritat que havia vist. Havíem de creure en el nostre joc i seguir a la mateixa línia”.

Els gols, esquius al primer temps, sí que van arribar a la segona meitat. Quatre gols per capgirar el marcador i sentenciar el partit: “Al descans he insistit que havíem de mantenir la calma, seguir pel mateix camí. Hem marcat l’empat i hem començat a creure que guanyaríem el partit”.

Així mateix, Setién ha destacat que el triomf dóna confiança a l’equip i el consolida en la lluita per Europa: “Sortim reforçats. Aquesta victòria ens ajuda a seguir aquest camí. Som a la baralla per Europa. No volem perdre el ritme. Sabem què queda i volem competir fins al final”.

Finalment, l’entrenador càntabre ja mira cap als propers compromisos de lliga del Vila-real, que s’enfronta en una setmana a RC Celta i València CF: “Hem de preparar-nos bé per a tots dos partits. Tractarem que no ens afecti gaire el cansament i de plantejar de la millor manera les trobades”.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint