Política

Puig trasllada als empresaris que el Pla Marshall europeu és «una oportunitat» i advoca per reforçar la col·laboració publicoprivada per augmentar l’eficiència en la captació de fons  

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha traslladat a representants empresarials que el Pla Marshall europeu és «una oportunitat« per a les empreses valencianes i ha advocat per reforçar la col·laboració púbicprivat per augmentar l’eficiència en la captació de fons.

El cap de el Consell, que ha recordat l’aportació de recursos «que ve i vindrà« des d’Europa, ha exposat la necessitat de fer una «reforma profunda« de la resposta normativa per intensificar la cooperació entre el sector públic i el sector privat .

En aquest sentit, el màxim responsable de el Govern autonòmic, ha apostat per la «agilizacion burocràtica» i per que determinades lleis «deixin pas a una major corresponsabilitat«, de manera «que sigui més fàcil implementar projectes« i s’avanci en «la reformulació de la nostra economia i l’assentament d’un estat social «.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint