Política

Puig destaca que el procés de reversió de l’hospital de La Ribera s’ha produït ‘amb absoluta normalitat’ i ‘en favor de l’interès general’

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha destacat que el procés de reversió al model públic a l’hospital de La Ribera s’ha produït «amb absoluta normalitat», així com des de «la tranquil·litat» i «el diàleg».

Així s’ha manifestat el cap del Consell després de la seva assistència a la desfilada del diumenge de resurrecció al barri del Cabanyal de València, on ha recordat que la decisió de retornar l’hospital a mans públiques és «un acte de credibilitat política, de fer allò que es promet, de treballar en favor d’una sanitat pública, integral i de qualitat «i» de ser més eficients «perquè» la sanitat pública valenciana tingui cada vegada més gran excel·lència «.

En aquest sentit, Puig ha assegurat que la decisió s’ha pres «en favor de l’interès general» ja que, ha manifestat, «davant la malaltia, tots i totes hem de ser iguals».

A més el president, que ha recordat que al Pacte del Botànic es va subscriure «clarament» la preferència del Consell per «un sistema gestionat fonamentalment des del públic», també ha assenyalat que el Consell implementarà millores en el centre sanitari per seguir augmentant la seva qualitat .

 

 

Informació i Foto: http://www.gva.es

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint