Cultura

Puig destaca la lleialtat per mantenir les tradicions en el Sexenni de Morella

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assistit aquest diumenge a l’ ‘Retaule pèls carrers’, de l’54è Sexenni de Morella, on ha destacat la «lleialtat de generacions i generacions per mantenir la tradició, la identitat, la nostra cultura i la nostra manera de ser «i ha afegit que, a més,» és una tradició que sempre pensa en el futur «.

El cap del Consell s’ha referit al Sexenni, que se celebra des de fa tres-cents anys, com «una de les grans festes de la Comunitat Valenciana, una d’aquestes que neixen del poble i on el poble és el gran protagonista», ha remarcat Puig .

El president de la Generalitat ha fet aquestes declaracions després d’assistir a la missa oferida a la Basílica Arxiprestal de Morella i participar en el ‘Retaule’, una desfilada pels carrers de la capital dels Ports que representa antigues tradicions locals i en el qual han participat més de 500 persones.

Puig ha estat acompanyat en tots els actes per la ministra de Sanitat, Carmen Montón, l’alcade de Morella, Rhamsés Ripollés, i el president de la Diputació de Castelló, Javier Moliner.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint