CulturaPolítica

Puig assisteix al Concert de Nadal en el Palau

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assistit al Concert de Nadal que s’ha celebrat en el pati Gòtic del Palau de la Generalitat.

La seu del Consell ha oferit aquesta vesprada aquest festival de nadales oferit per l’Orquestra de primer i segon curs d’Ensenyaments Professionals i el Cor d’Ensenyaments Elementals del Conservatori de Música de València.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint